Where Children Sleep- James Mollison’s book.


Miało być dzisiaj o architekturze, ale nie będzie. Kiedy natrafiłam na artykuł dotyczący książki Jamesa Mollisona o wdzięcznym tytule Where Children Sleep, od razu w głowie stworzył mi się obraz o przepięknych sypialniach z dużą ilością zabawek, bajowych łóżkach i designerskich meblach w wersji miniaturowej. To, co zobaczyłam w artykule zdecydowanie nie miało wiele wspólnego z obrazem wytworzonym w mojej głowie.

Książka jest zbiorem fascynujących zdjęć: portretów dzieci i ich miejsca spania. 
Odsyłam do lektury artykułu na ten temat, a także do książki, która trafi w moje ręce niebawem. Przynajmniej mam taką nadzieję. 














Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

4 komentarze:

  1. zadziwiające sa te portrety. Ale dzieci na szczęśliwe nie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Czasami te portrety są wręcz przerażające, a jednak prawdziwe.

      Usuń
  2. Też nabrałam ochoty na tę książkę :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zobaczyć wszystkie fotografie. Mogą być naprawdę fascynujące!

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.