ZAKOCHAJ SIĘ W SZTOKHOLMIE

Kolejny raz wracam i kolejny raz proszę o wybaczenie. Uczelnia, zaliczenia, wyjazdy i egzaminy nie pozwoliły mi zająć się prowadzeniem tej strony tak, jak tego bym chciała, czyli regularnie i z pełnym zaangażowaniem, dlatego postanowiłam porzucić blogowanie na jakiś czas. Wracam już na dobre po bardzo długiej przerwie i mam nadzieję, że przyjmiecie mnie tak samo ciepło jak ostatnio. Ze swojej strony oferuję dużo motywacji, regularne posty i ogromny zbiór nowych inspiracji. Koniec tłumaczeń i tej prywaty. Do dzieła! 

SZWECJA- SZTOKHOLM 

Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować niewielkich rozmiarów, dwupokojowe mieszkanie z antresolą w Sztokholmie. Wierzę, że was zachwyci tak samo jak mnie. Oczywiście wnętrze urządzono w stylu skandynawskim, na co nie narzekam, bo styl pochodzący z sąsiadującej północy jest mi bardzo bliski. 



Kolorystyka w tym szwedzkim mieszkaniu jest bardzo neutralna. Dominuje biel i czerń z elementami szarości. Duże okna rozświetlają pomieszczenie. 




Dodatki i ciekawe rozwiązania tworzą klimat tego wnętrza. Co szczególnie przypadło mi do gustu? Czarne stopnie schodów, które z boku zostały skontrastowane z białą ścianą (chciałabym kiedyś zastosować ten motyw we własnym gniazdku). Niesamowicie pasuje tutaj także piec, który dodaje nutki vintage w pomieszczeniu, a także jest jednym z ważniejszych elementów skandynawskiego stylu. Na koniec żarówka wraz z marmurem, surowa i piękna w swej prostocie lampa. 




Piętro tworzy a'la antresola, która daje dodatkową powierzchnię użytkową (w którą wlicza się między innymi sypialnia oraz ten przepiękny taras). 







I jeszcze słów kilka o łazience. Minimalistyczna, taka jak lubię. Biało-czarna kolorystyka. Kontrastujące ze sobą powierzchnie- lśniąca i gładka z matową mozaiką- idealnie współtworzą jedną całość. Iiiiiii... ta ogromna, okrągła wanna (marzenie, które muszę spełnić). Jestem pewna, że się w niej zakochacie!



Zdjęcia: Fantastic Frank



Tyle na dzisiaj. Porządna dawka dobrego designu. Jak wam się podobają rozwiązania tutaj zastosowane? Czy chętnie użylibyście czegoś w swoim domu? Czekam na wasze opinie. 









Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

7 komentarze:

  1. No ja się zakochałam! Zazdroszczę wszystkim, którzy mają takie wysokie mieszkania i mogą je urządzić w skandynawskim stylu :( Pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! ;) Bardzo fajny blog! :) Ciekawe mieszkanie, bo choć reprezentuje styl skandynawski, to ciekawym pomysłem jest czarna podłoga (chociaż jest ona mało praktyczna ;) ) Podoba mi się też linia schodów. Tworzy taki graficzny akcent w mieszkaniu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Detale tworzą cały klimat tego mieszkania. Moim marzeniem (jednym z wieeeelu) jest czarna podłoga, ale chyba tylko pozostanę przy zdjęciach, bo jak słusznie zauważyłaś- nie jest zbytnio praktyczna :c

      Usuń
  3. agencja Fantastic Frank jak zawsze daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne mieszkanie, schody bardzo przyciągają uwagę, podobnie jak miejsce do posiłku tuż przy balkonie :))
    Udanego wieczoru życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Również miłego wieczoru życzę :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.