LETNIA PROWANSJA



W ten mroźny wieczór chciałabym Was zabrać do magicznego, ciepłego miejsca, które ociepli troszeczkę chłodną atmosferę i pozwoli pomarzyć o wakacyjnych kierunkach. 





Ku Waszemu zaskoczeniu zapewne, nie będzie dzisiaj wnętrza! Chcę Wam pokazać piękny dom w Prowansji, ale z zewnątrz. Czym mnie urzekł ten budynek? Przede wszystkim swoją surowością, materiałem, ale także szczerością, brakiem przekombinowania i tradycyjnością. 
Ten piękny dom, słońce, brodzik, kamień... wszystko to zachęca mnie do odwiedzenia Prowansji. Oglądając te zdjęcia przenoszę się do miejsca, w którym można się zatracić na chwilę... lub dłuższą chwilę. Wyobrażam sobie siebie siedzącą w cieniu, czytając książkę. 



Jak już wspomniałam to kamień był tym elementem, który zwrócił moją uwagę najbardziej. Kamień często niedoceniany. Na naszym polskim gruncie najczęściej stosuje się granit. Jedną z bardziej znanych i polecanych marek, która zajmuje się wydobyciem i obróbką granitu jest http://www.granit-kostrza.pl/ Granit również ciekawie może wyglądać przed polskim domem. 





Czy Wy również macie takie swoje budynki, zdjęcia, elementy architektury czy przyrody, które potrafią przenieść Was w jednej chwili w bardzo odległe miejsce? 

źródło zdjęć: nicety.livejournal

Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.