6 POMYSŁÓW NA OZDOBIENIE ŚCIANY


Odpoczniemy dzisiaj trochę od przygotowań świątecznych. Głównym tematem będzie dzisiaj zwykła, pusta ściana w naszych domach- pokażę Wam co możemy zrobić, aby była ona niezwykła. Przygotowałam dla Was sześć pomysłów, które w prosty sposób ozdobią tą pustą przestrzeń. Gotowi? 


PLAKAT LUB OBRAZ

Najprostsze rozwiązanie ze wszystkich możliwych, czyli tradycyjny obraz lub bardziej nowoczesny plakat wiszący na ścianie- sprawdzi się w każdym pomieszczeniu, a wybór w sklepach jest tak duży, że z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Dodatkowo na ścianie możemy stworzyć z plakatów kolaż, żeby było jeszcze ciekawiej. 





KOMPOZYCJA Z ULUBIONYCH ZDJĘĆ


Bardzo spersonalizowana forma ozdabiania ściany. Ze zdjęciami można zrobić wszystko- wywołać w różnym formacie, wydrukować na płótnie, powiesić na sznurkach, ułożyć w serce czy tradycyjnie w ramkach. Przyjemnie się patrzy na piękne zdjęcia naszej rodziny. 





CIEKAWA GRAFIKA 


Prosty sposób na dekorację i bardzo efektowny. Jak dla mnie świetnie się sprawdzi w różnych pomieszczeniach- wystarczy kawałek pustej ściany (a każdy na pewno ją ma). Dlatego też postanowiłam, że właśnie to rozwiązanie wykorzystam u siebie. Wzór dawno wybrałam, ale nie potrafiłam sama go wykonać (malowanie po ścianie jest dość ryzykowne, a zależy mi na precyzji). Dlatego też zdecydowałam się na wykorzystanie naklejek ściennych, bo są proste w użyciu i szybko odmienią nasze wnętrze bez brudzenia się farbą. Zdecydowałam się na wzór z oferty na stronie:http://www.naklejki-szeridan.pl/sklep-internetowy/category/naklejki-na-sciane/ -ze względu na duży wybór oraz bardzo korzystne ceny. Później dowiecie się jaką naklejkę wybrałam na swoją ścianę :) 





MAPA NA ŚCIANIE


To rozwiązanie najbardziej przypadło mi do gustu. Jest oryginalne i prezentuje się bardzo dobrze. Dodatkowo na naszej ściennej mapie możemy powiesić zdjęcia z naszych podróży (to coś dla mnie, bo mam mnóstwo zdjęć z wielu podróży). Możemy kupić mapę i powiesić ją na ścianie lub (jak ja) wykorzystać do tego celu naklejkę ścienną. Wzór mapy, który wybrałam znajdziecie na stronie, do której link podałam powyżej. 






NAPISY ŚCIENNE


Bardzo popularny sposób na ozdabianie ścian i również mamy dużo możliwości. To rozwiązanie sprawdzi się dosłownie w każdym pomieszczeniu-od kuchni, poprzez sypialnię i salon, aż do łazienki. Możecie spróbować wykonać napis samodzielnie, skorzystać z udogodnienia jakim są naklejki lub kupić napis wykonany np. w drewnie. 




LUSTRO


Na sam koniec przyjrzymy się lustrom na ścianach. Jest to dobry sposób na optyczne powiększenie małego wnętrza. Wybór również jest duży- sklepy proponują mnóstwo ciekawych kształtów, rozmiarów czy też faktur. 




źródło zdjęć: pinterest

Jak Wam się podobają te pomysły? Macie inne sposoby na ozdobienie pustej ściany? Który pomysł spodobał Wam się najbardziej? 








Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.