WESTWING NA ŚWIĘTA


Wracamy na chwilę do wpisów o tematyce świątecznej. Za oknem czuć już zimę, chociaż śniegu jeszcze u mnie brak to mróz nie ustępuje i raczej zachęca do zostania w domu, jeśli to tylko możliwe. Grudzień przypomina mi już o nadchodzących Świętach, dlatego szukam oryginalnych pomysłów na ozdoby świąteczne. Była już IKEA, więc czas teraz na WESTWING (wszystkie ozdoby, które pokażę w tym wpisie możecie odnaleźć tutaj). Zaczynamy od przeglądu świątecznych akcesoriów, które proponuje nam ten klub. Do dzieła!





Na Westwing znajdziecie nie tylko piękne ozdoby do Waszych domów, ale równie piękne zdjęcia i inspiracje. 



Mój wybór padł na serca, bo wyglądają oryginalnie i są uniwersalne. Użyć ich można nie tylko na Święta Bożonarodzeniowe. 





Kolejne elementy na choinkę- w moim ulubionym świątecznym zestawieniu kolorystycznym. 





Gwiazdka szczególnie mnie zachwyciła i na pewno będzie się świetnie prezentować na choince. 


Wybrałam dla Was kilka świątecznych ozdób (i nie tylko) z propozycji klubu zakupowego Westwing, które szczególnie przypadły mi do gustu. Na stronie znajdziecie dużo więcej inspiracji oraz wyjątkowych produktów, które upiększą Wasze domy na ten wyjątkowy czas. 








*wszystkie prezentowane w tym wpisie produkty znajdziecie na stronie Westwing w kampaniach Wszystko na święta oraz Otulamy światłem




Jak Wam się podoba taka świąteczna propozycja? Czy te produkty odpowiadają Waszym gustom? Dodalibyście coś do oferty? Który produkt spodobał się Wam najbardziej? 











Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.