MUST HAVE NA STYCZEŃ: KALENDARZ

Rok 2015 już zagościł na dobre i nieubłaganie w naszym życiu (jak ten czas szybko leci). Elementem obowiązkowym do zakupu w styczniu (a nawet można było zaopatrzyć się w niego wcześniej) jest oczywiście kalendarz! Nie wiem jak Wy, ale ja bez kalendarza obejść się nie mogę. Kalendarz (koniecznie papierowy, bo te w wersji elektronicznej się u mnie nie sprawdzają) zastępuje mi moją słabą pamięć. Jako, że mam go zawsze pod ręką to często tam trafiają pomysły na blogowe wpisy. Nigdy nie mogę się doczekać momentu kupna nowego kalendarza, a że jest wiele pięknych wzorów to ciężko wybrać ten jeden jedyny, który będzie mi towarzyszył przez cały rok. Jeśli jeszcze nie macie własnego to sprawdźcie jakie wzory wybrałam dla Was (wszystkie pochodzą od polskich twórców, bo trzeba promować nasz design!).





1. NA ŚCIANĘ- kalendarz naścienny z piękną grafiką, Malgorzata Domanska, 52 pln
2. DREWNIANY- ponadczasowy kalendarz z drewna bukowego, ekodizajn, 51 pln 
3. PAN KALENDARZ- kalendarz bardzo artystyczny, bo każdy miesiąc zaprojektowany jest inaczej, Pan Kalendarz, 65 pln. 
4. 12 GRZECHÓW- 12 zilustrowanych grzechów i grzeszków na każdy miesiąc, porysunki, 99 pln 








Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.