Najlepsze wnętrza roku 2014: wg WORLD INTERIORS NEWS


1|2|3|4

Początek stycznia to idealny czas na to, aby podsumować ubiegły rok (ups, mamy już w sumie połowę stycznia- czas nie jest moim sprzymierzeńcem zdecydowanie). Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć wyniki plebiscytu na najlepsze wnętrze roku wg World Interiors News. Gala rozdania nagród odbyła się już 30 października 2014 roku, a nagrody przyznano aż w 15 kategoriach, których spis będziecie mogli zobaczyć. Nie będę przedstawiała wszystkich zwycięzców (po to odsyłam Was do artykułu tutaj). Chciałabym jedynie przedstawić trzy najlepsze projekty wg mnie (wybór był bardzo subiektywny, ale mam nadzieję, że Wam także przypadnie do gustu). 





Zapraszam Was na subiektywny przegląd Wnętrz Roku 2014. 





Pierwszy mój wybór padł na projekt belgijskich architektów. Wygrał on w kategorii WNĘTRZE MIESZKALNE. Dlaczego ten projekt? Blog jest bardzo wnętrzarski i nastawiam się głównie na wnętrza mieszkalne, dlatego nie mogło tutaj zabrać zwycięskiego projektu. Jest to loft specjalnie zaprojektowany dla osoby niepełnosprawnej, poruszającej się na wózku inwalidzkim (czego tak naprawdę na pierwszy rzut wcale nie widać). Ten projekt spodobał mi się ze względu na funkcjonalność, minimalizm i naturalne materiały. 












Drugim moim wyborem jest wygrany projekt w kategorii HOTEL. Wnętrza są połączeniem tradycji i nowoczesności. Zachwyciła mnie także spokojna paleta barwna, w której możemy dostrzec odcienie piaszczystej plaży i błękitu fal morza. 
Celem tego projektu jest przywrócenie dawnej świetności wiosce rybackiej. 












Ostatni mój wybór padł na zwycięzcę kategorii MUZEUM I WYSTAWIENNICTWO. Dość szybko przykuł moją uwagę ze względu na bardzo nowatorskie podejście do przestrzeni muzealnej. To australijskie muzeum jest niejako włączone w naturalny krajobraz tego terenu. Połączenie natury z wnętrzem wystawienniczym jest bardzo ciekawym i oryginalnym pomysłem. Dodatkowo ten budynek jest bardzo eko. 










Które wnętrze z nagrodzonych byście postawili na pierwszym miejscu? Jakie są Wasze typy Wnętrz Roku 2014 (niekoniecznie z listy nagrodzonych)? Podobają Wam się moje wybory? 







Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.