NOWE TECHNOLOGIE: DREWNO POLIMEROWE

Dzisiaj nie będzie pięknych wnętrz, designerskich dodatków, ale słów kilka o nowych technologiach. Jakiś czas temu mój tata zdecydował się dobudować przy domu taras, ale przy tej okazji nie chciał zbankrutować. Pojawił się problem: jak stworzyć taras trwały, ładny i przy wykorzystaniu minimalnych środków. Zaczęłam drążyć ten temat i szukać nowych rozwiązań. Długo musiałam szukać, aż w końcu JEST! Znalazłam idealne rozwiązanie tego problemu, którym jest drewno polimerowe. Chciałabym się z Wami podzielić moim nowym odkryciem. 


Czym jest drewno polimerowe? Jest to imitacja drewna. Drewno polimerowe wykonywane jesw 100% z tworzywa polistyrenowego. 



Do czego nadaje się drewno polimerowe? 
-elewacje
-tarasy
-parapety
-meble ogrodowe
-ogrodzenia
-ławki, kosze i wiele innych

Jakie są plusy stosowania drewna polimerowego? 
-jest bardzo trwałe
-imituje strukturę drewnianą
-bezpieczne w użytkowaniu
-nie wymaga konserwacji
-nadaje się do recyklingu
-jest bardzo eko- stosując drewno polimerowe przyczyniamy się do zmniejszenia wycinki drzew
-cena- drewno polimerowe jest znacznie tańsze od drewna naturalnego


źródło zdjęć: DM System

Gdzie znajdę drewno polimerowe? Ja dowiedziałam się o tym nowym wytworze na tej stronie: http://dm-system.pl/ . Nie wiem gdzie jeszcze można je znaleźć, ale na stronie tego producenta na pewno znajdziecie produkt odpowiedni dla siebie i wiele przydatnych informacji. 


Czy polecam stosowanie drewna polimerowego? Po wielu zaletach uważam, że jest to dobre rozwiązanie dla takich osób jak mój tata. Jeśli lubicie drewno, ale nie chcecie wydawać na nie kroci, a dodatkowo zależy Wam na trwałości i ekologii to jak najbardziej jest to sposób dla Was. Na pewno będę miała jeszcze więcej do powiedzenia, kiedy taras już powstanie. 




Co myślicie o wykorzystywaniu nowych technologii? Spotkaliście się już z drewnem polimerowym? 
Macie jakieś doświadczenia z tym produktem? 

Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.