PRZEWODNIK PO TRENDACH NA 2015 ROK- DARMOWY PDF DO POBRANIA!



Dzisiaj ode mnie będzie mało treści w poście. Postanowiłam, że przygotuję coś specjalnie dla Was, Moich Czytelników. Długo myślałam nad tym, co może być dobrą formą podziękowania. Chciałam dla Was przygotować serię wpisów dotyczących trendów, które będą w tym sezonie aktualne. Pomyślałam jednak, że fajnie by było, gdyby wszystkie propozycje były zebrane gdzieś razem. Jednakże w jednym poście taka ilość by się nie zmieściła. Tak zrodził się pomysł w mojej głowie na stworzenie dla Was przewodnika po trendach wnętrzarskich na 2015 rok
Dla kogo jest ten przewodnik? Dla wszystkich, którzy interesują się "nowinkami" w aranżacji wnętrz. Jest on DARMOWY. Wystarczy kliknąć w podany link i już macie swój egzemplarz! 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka forma niespodzianki. Efekt końcowy mnie zadowala, mam nadzieję, że Wam także przypadnie do gustu. Włożyłam w to wiele pracy, serca i godzin, aby dopracować wszystko. 


Dziękuję, że ze mną jesteście!


Pod tym linkiem możecie pobrać swój przewodnik: https://drive.google.com/file/d/0Bzt1TFA4T-IbWEtiV0VmeWp1REE/view?usp=sharing







Jeśli spodoba się Tobie, Drogi Czytelniku, przewodnik wykonany przeze mnie to proszę, polub moją stronę na Facebooku i udostępnij ten post, aby dalej przewodnik poszedł w świat. Niech inni się o nim dowiedzą!

Zapraszam także do zapoznania się z artykułem mojego autorstwa opublikowanym przez serwis lifestyle.arena.pl







Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.