SYPIALNIA ZA SZKŁEM




Sesja u mnie pełną parą, do tego już najwyższy czas zacząć pisać prace seminaryjne, a jeszcze Madryt niebawem mnie czeka, dlatego będzie się pojawiać mniej postów na blogu, mniej treści, ale za to więcej zdjęć. 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać mały apartament z wydzieloną sypialnią... za szkłem. Bardzo interesujący pomysł na oddzielenie (częściowe) części sypialnianej od reszty mieszkania. Dodałabym jedynie jakieś zasłony na szklanej ścianie, aby to miejsce było bardziej intymne. Zobaczcie jak prezentuje się apartament w całości. 






Piękne, duże okna są niezwykłym atutem tego pomieszczenia. Dywan w "sypialni" jest bardzo fajnym dodatkiem- po obudzeniu miło jest położyć stopy na miękkim materiale. Duże lustro dodatkowo optycznie powiększa przestrzeń. Ale czy takie rozwiązanie jest dla każdego? 
Na pewno nie jest ono dla tych, którzy cenią swoją przestrzeń prywatną, a oddzielenie sypialni jedynie szklaną ścianą jest wtedy niewystarczające. 


Jak Wam się podoba takie zagospodarowanie przestrzeni? Dobrze czulibyście się z taką sypialnią czy wolicie bardziej intymne miejsca? 



Przypominam także o darmowym PDF'ie, który możecie pobrać tutaj.
Zachęcam Was także do zapoznania się z artykułem mojego autorstwa, który jest dostępny tu.


Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.