KOLOR NA LUTY: BŁĘKIT







Styczeń minął mi bardzo szybko. Ledwo rozpoczęłam Nowy Rok, a tutaj już luty, co oznacza, że czas egzaminu dyplomowego zbliża się nieubłaganie i to już czas zacząć pisać prace seminaryjne. Nie o tym jednak dzisiaj- nowy miesiąc oznacza na blogu nowy kolor miesiąca. Na luty wybrałam błękit, jasny błękit- baby blue!
Czemu padło właśnie na ten kolor? Myślałam, aby luty ogłosić kolorem czerwieni- bo Walentynki, bo to kolor miłości. Jednak na przekór wszystkiemu, a przede wszystkim ekspozycjom na półkach sklepowych czerwień nie będzie kolorem lutego na blogu! Jasny błękit natomiast pasuje do tego miesiąca idealnie- jest chłodny, przypomina mi tafle szkła i mróz (a u mnie w końcu zagościła zima). 






A Wam z jakim kolorem kojarzy się luty? 





Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.