4 X DOMOWE BIURO



Dzisiejszy dzień zaczynam od pracy przy biurko- moje miejsce pracy daleko odbiega od miana idealnego. Zastanawiałam się bez jakich rzeczy nie wyobrażam sobie domowego biura, patrząc na moje stanowisko. Wiem, że nie każdy może sobie pozwolić na osobne pomieszczenie w mieszkaniu, które mogłoby pełnić funkcję gabinetu, ale każdy może sobie pozwolić na wygospodarowanie kącika do pracy. 


O tym  jak stworzyć idealne miejsce do pracy/nauki w domu mogliście już przeczytać jakiś czas temu na blogu. A bez jakich czterech rzeczy nie wyobrażam sobie domowego biura? 


PRAKTYCZNE BIURKO 




Jeśli mowa o biurze w domu to elementem obowiązkowym jest oczywiście porządne biurko. W zależności od indywidualnych potrzeb wybierzemy jego rozmiar. Obecnie moje biurko w wynajmowanym mieszkaniu jest wielkości stolika do kawy, a przestrzeń pod nim jest tak niewielka, że nie mam żadnej swobody wykonywania ruchów. Dlatego też dla mnie ważny jest duży blat (najlepiej drewniany), żebym miała odpowiednią płaszczyznę do pracy oraz sporo miejsca pod biurkiem. Moje idealne biureczko z maszyny do szycia czeka w moim rodzinnym mieście na większe mieszkanie. 




Oczywiście każdy jest inny, nasze potrzeby również, więc jeżeli przy biurku spędzamy niewiele czasu to nie potrzebujemy ogromnego blatu. Każde biurko powinno być dobierane do naszych indywidualnych potrzeb. 


WYGODNE KRZESŁO




Absolutnie niezbędny element i oczywisty, więc dlaczego w ogóle o tym wspominać. Z krzesłami jest duży problem, bo jeżeli zależy nam na wygodnie to zazwyczaj musimy zrezygnować z estetyki. Z kolei jeżeli wybierzemy dobry design to często żegnamy się z komfortem. Na szczęście coraz częściej na rynku pojawiają się krzesła designerskie, ale jednocześnie wygodne. Nie rezygnujmy przy wyborze z obu aspektów, kierujmy się wyglądem i komfortem. 


TABLICA MYŚLI 




Element bez którego część z Was mogłaby się obejść, ale dla mnie niezbędnym elementem jest tablica: korkowa, magnetyczna lub zrobiona z drucików. Ważne jest, abym mogła na niej przyklejać swoje inspiracje i ważne rzeczy do zrobienia (jak czegoś nie widzę to o tym zapominam). Tablica magnetyczna suchościeralna to rzecz, na którą teraz poluję. Może ktoś z Was również podziela moje poglądy? Uważam, że taka tablica jest niezbędna do twórczej pracy, ale także do pracy typowo biurowej. 

SYSTEM PRZECHOWYWANIA




I na koniec kolejny ważny aspekt, którym kieruję się przy tworzeniu mojego idealnego miejsca do pracy. Posiadam niezliczoną ilość papierów, notatek, magazynów i artykułów biurowych, które muszę mieć zawsze pod ręką. Chcę zainwestować w szuflady, porządny regał i półki, a to wszystko będzie w niedalekiej odległości od biurka, abym nie musiała przerywać swojej pracy na długo chodząc po pokoju w poszukiwaniu odpowiednich materiałów. 
Dobry system przechowywania zapewni nam także porządek, co jest równie ważne podczas pracy. 





Jestem ciekawa czy zmienilibyście coś w tej liście? Zgadzacie się ze mną czy wręcz przeciwnie? Jakie są Wasze najważniejsze elementy domowego biura? 

Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.