4 X JADALNIA




Dzisiaj mam dla Was listę czterech elementów, które według mnie powinny znaleźć się w każdej jadalni. Nie wszystkie są niezbędne i raczej w życiu się bez nich obejdziemy, ale do dopełnienia tego pomieszczenia często będą konieczne. Nie przedłużając, zapraszam Was do zapoznania się z listą (krótką) przedmiotów, które powinny znaleźć się w jadalni. 


1. ODPOWIEDNI STÓŁ 



Oczywiście najbardziej pożądany element w jadalni to stół. O ile bez krzeseł można się jeszcze obyć, tak bez stołu już niekoniecznie. Uwielbiam duże drewniane stoły, ale nie każdy może sobie na taki stół pozwolić. Trudno wydobyć w małym mieszkaniu przestrzeń na jadalnię i na ogromny stół (zazdroszczę wszystkim, którzy mają taką możliwość). Musimy się zadowolić mniejszym stołem, najczęściej rozkładanym, albo zupełnie malutkim stoliczku. Myślę, że wybór stołu to temat na osobny artykuł. 


2. KRZESŁA



Jak mamy już stół to krzesła też by się przydały (chyba, że preferujemy poduszki). Jestem osobą bardzo niezdecydowaną, dlatego podobają mi się takie eklektyczne rozwiązania, w których każde krzesło pochodzi z innej parafii (dla mnie idealne!). 


3. SZKŁO



W jadalni najczęściej jemy, pijemy, organizujemy też imprezy rodzinne, dlatego szkło jest obowiązkowe. Karafka do whisky to rzecz, której nie mogłoby zabraknąć w mojej jadalni. Niekoniecznie musi spełniać swoje pierwotne zastosowanie, wykorzystać możemy ją na różne sposoby. Karafki wszelkiego rodzaju uwielbiam i nabywam je zawsze z przyjemnością. Oprócz karafki potrzebna nam będzie zastawa, ale to również temat szeroki jak rzeka. 


4. DYWAN



Wbrew pozorom nie wyobrażam sobie jadalni bez dywanu z bardzo prostego powodu. Wolałabym prać częściej dywan niż zmieniać parkiet czy panele. Bardzo łatwo można podłogę porysować krzesłem- ciągłym odsuwaniem i wsuwaniem. Teraz mamy tak wiele dywanów do wyboru- przeróżne wzory, kolory, ale także materiały. Produkty obecne na rynku gwarantują nam łatwość czyszczenia dywanów, więc ten punkt nie stanowi problemu. 

źródło: pinterest 



To już wszystkie moje must have w jadalni. Macie swoje typy? Dodalibyście coś do tej listy? 



Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.