#MEETBLOGIN2015 NA ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL



Dokładnie tydzień temu wyruszyłam do Łodzi. Plany już od początku nam się posypały przez 90 minut czekania na opóźniony pociąg ze Szczecina do Krakowa przez Łódź, która była naszym miejscem docelowym. W Łodzi bywam rzadko, byłam raptem może trochę ponad dziesięć razy i dopiero teraz udało mi się dostrzec piękno tego miasta! Godzina 22.00. Udało nam się dotrzeć na Piotrkowską, gdzie mieściło się nasze lokum noclegowe- pracownia artysty (zrobiła na mnie niesamowicie ogromne wrażenie, miejsce tak nasiąknięte sztuką i samym działaniem twórczym, ach, mogłabym się na ten temat rozpisywać...). 
Z powodu opóźnienia nie udało nam się wieczorem przespacerować po Piotrkowskiej. Czego bardzo żałuję... 






Sobota rozpoczęła się długo wyczekiwanym wydarzeniem wśród blogerów wnętrzarskich- #meetblogin2015. Była to już trzecia edycja tego spotkania, a mnie udało się po raz pierwszy w nim uczestniczyć. Niestety, z powodów przyczyn ode mnie niezależnych, jeszcze w sobotę musiałam wracać do Poznania, czego do tej pory nie mogę sobie wybaczyć. Nie będę też rozpisywać się w szczegółach, co po kolei się działo, ale chcę przybliżyć Wam to wydarzenie od środka- może w przyszłym roku to Wy będziecie uczestniczyć w MEETBLOGIN? 






W sobotę czekały na nas serie wykładów. Pierwszy z nich dotyczył pracy architekta, co było ciekawym doświadczeniem. Następny wykład poprowadziła niesamowita Dagmara Jakubczak, która wygłosiła bardzo ciekawą mowę na temat kopii, a mianowicie gdzie znajduje się granica między kopią a inspiracją. Problem bardzo trudny i warty rozważania. Dodatkowo Dagmara pokazała, gdzie można inspiracji szukać. Jej wykład był porywający i otworzył mi oczy na wiele spraw, ale także przedmiotów czy detali, których wcześniej nie zauważałam. 






Co jeszcze oferowało MEETBLOGIN? Całe mnóstwo atrakcji! Wykłady były jedną częścią, niezwykle ważną w blogowaniu. Dobór tematyki był bardzo interesujący- tematy dotyczyły pracy architekta, samego designu, ale także problemów związanych z blogowaniem. Każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. 






Cóż, zabrakło mi czasu na rozmowę z innymi blogerami. Zabrakło mi też czasu na odwiedzenie wszystkich wydarzeń. Dlatego też mam nadzieję, że za rok również będę mogła uczestniczyć w MEETBLOGIN, aby nadrobić te zaległości. 

W tym miejscu chciałam również podziękować Uli z interiorsdesignblog- za jej inspirującą do działania energię i za całą organizację wydarzenia. Jesteś wielka! I rób to dalej! Podziękowania należą się również firmą, bez których spotkanie by się nie odbyło. Na sam koniec jeszcze chciałam osobiście podziękować Karolinie z kaboompics za piękne zdjęcia z imprezy, które możecie tutaj teraz oglądać. Aparat do Łodzi ze mną przyjechał, ale oczywiście jakość niektórych zdjęć nie powala i jest ich zaskakująco mało (jak to na wyjazdach bywa). 





Dziękuję i mam nadzieję, że spotkamy się za rok!


zdjęcia: Karolina Grabowska kaboompics

Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.