WARHOLKI #1


Share Week już się zakończył, za to u mnie pojawia się nowy cykl blogowy. Warholki będą zbiorem inspiracji, wpisów i zdjęć z całego tygodnia (być może miesiąca, bo nie zdecydowałam jeszcze w jakiej częstotliwości takie wpisy będą się pojawiały). Często natykam się na jakiś świetny artykuł, ale po chwili ginie on w czeluściach mojej pamięci i nigdy już do niego nie wracam. Dlatego postanowiłam na blogu publikować godne polecenia artykuły i ciekawe zdjęcia, które mnie inspirują i zainspirują być może Was. To będzie też notatnik dla mnie- już nigdy nie zapomnę o ważnej treści dla mnie.




O czym więc Warholki będą? O wszystkim- oczywiście w granicach zdrowego rozsądku. Tematyka będzie zawężona, a artykuł, które będę wyszukiwać dla Was będą o designie, architekturze, wnętrzach, czasem także o sztuce. W zdjęciach będzie całkowita dowolność z racji tego, że jestem całkowicie uzależniona od Instagrama i w każdej wolnej chwili przeglądam tam zdjęcia. Oczywiście zdjęcia mają być piękne, estetyczne i inspirujące! Gotowi? To zaczynamy! 




@theresesennerholt i wszystko w bieli- czysta prostota/ zawsze piękne kompozycje u @agnieszka_kulesza/ heksagony moją miłością- @mrpaddingtonbear/ efektowna prostota, która mnie oczarowała, czyli @suealexleo/ arabsko-marokańsko-hiszpańskie detale mnie oczarowały i @polmariny też/ mój ulubiony profil, czyli @ihavethisthingwithfloors z pięknymi kafelkami / poduchy, które pojawiły się u @nalinnali chętnie przygarnęłabym do siebie / niezawodna @solveigsdotter i jej piękne wnętrza / a @misscoolpics oprowadza nas po Paryżu/ 


Na dzisiaj mam dla Was aż siedem artykułów, które są warte uwagi: 
1. Wnętrzarską blogosferą poruszył wpis: 10 błędów, z którymi musisz żyć . Wpis od razu zyskał popularność niemałą i jeśli jeszcze nie trafiliście na ten artykuł to koniecznie zajrzyjcie- lektura obowiązkowa. 
2. Zastanawialiście się kiedyś nad tym, co ludzie wyrzucają na śmietniki? Ja tak, ale nie podejrzewałam, że to może stać się poniekąd pomysłem na życie (no, może za dużo powiedziane). Jeśli chcesz zostać śmieciarą to na pewno spodoba Ci się ten artykuł: 7 kroków do zostania perfekcyjną meblową śmieciarą
3. Ruszył plebiscyt BRYŁA ROKU 2014- zapoznaliście się już z finalistami? Macie swoich faworytów? Ja nie mogę się zdecydować. 
4. Wills Memorial Building- niesamowity budynek w Bristolu. Budynek nowy nie jest, artykuł też nie, ale z całego serca polecam. Do przeczytania tutaj
5. Rzeczowy post na temat amerykańskich domów, czyli Dlaczego kochamy amerykańskie wnętrza? Przepis na wnętrze w stylu amerykańskim i kilka ciekawych wnętrz serialowych. Dużo przydatnych informacji na temat stylu amerykańskiego i inspiracji. 
6. Ostatnim postem, który w tym tygodniu przykuł moją uwagę to: KOLOROWE SUFITY- jak używać barw nad głową? Wydawałoby się, że z głową, ale po przeczytaniu tego artykułu chyba jednak warto używać ich z fantazją. 


To już wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że podoba Wam się nowy cykl, który chyba zagości tutaj na dłużej. W komentarzach możecie także polecać własne odkrycia, jeśli natknęliście się na jakiś ciekawy artykuł o designie, wnętrzach czy architekturze- z chęcią go przeczytam. A może szykuje się jakieś fajne wydarzenie o którym nie wiem? Pod tym postem możecie wszystko! Z chęcią poznam Wasze odkrycia znalezione w sieci. 





Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.