KOLOR NA KWIECIEŃ: ŻÓŁTY


W końcu wiosna się pojawiła u nas! Jej smak poczułam już w Madrycie ponad miesiąc temu i po powrocie do Poznania bardzo mi tego ciepełka i słoneczka brakowało (nie wspominając już o widokach). Nie muszę już tęsknić za Hiszpanią i słoneczkiem. Wiosna, wiosenka nastraja nas do działania, a kolor żółty... właśnie, dlaczego żółty?






Żółty na kwiecień był dla mnie dosyć oczywistym kolorem ze względu na kilka aspektów. Kwiecień to dla mnie przede wszystkim wiosna (nie marzec, bo wiosna wtedy tylko jest w kalendarzu, a ta prawdziwa w pogodzie odwiedza nas dopiero w kwietniu), a wiosna kojarzy mi się ze słońcem. Kwiecień to także Wielkanoc, a co za tym idzie kurki, żonkile, jajeczka. Wszystko to sprowadza się do koloru żółtego! Już rozumiecie, dlaczego wybór był taki prosty? 

Mimo, że nigdy szczególnie nie przepadałam za tym kolorem to odkrywam jego potencjał. Najbardziej podoba mi się jako mały akcent przy szarościach. Odkryłam jeszcze jeden kolor, z którym żółty wygląda bardzo dobrze, świeżo i pobudzająco, ale o tym w następnym wpisie (też będzie kolorystyczny).




A Wam z jakim kolorem kojarzy się kwiecień? Lubicie żółty? Macie swoje ulubione zestawienia kolorystyczne z żółtym w tle? 

Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.