WARHOLKI #2



Nadszedł czas na drugi post z nowego cyklu. Zapowiadałam, że będzie się on pojawiał co tydzień, ale nie spodziewałam się, że wyszukiwanie ciekawych zdjęć i wartościowych wpisów bezie takie trudne. W końcu nie ma to być żadna "zapchajdziura" a post, który będzie skupiał w jednym miejscu ciekawostki ze świata architektury, designu i wnętrzarstwa. Dzień za to się na pewno nie zmieni- niedziela, koniec czy też początek tygodnia (jak kto woli) to idealny czas na przegląd tygodnia/dwóch tygodni/miesiąca. 





Dzisiejsze Warholki wypadły w dość nietypowy i wyjątkowy dzień, dlatego przy okazji chciałam życzyć Wam radosnych, wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych! Odpocznijcie, zregenerujcie siły i spędźcie ten czas w gronie rodziny. 



@bofillarquitectura cały profil jest nieziemski, a mnie w ciągu dwóch tygodni zachwyciła ta kolorowa architektura/ róż królował u mnie w tym tygodniu, a flamingi są zawsze świetne- @lucylaucht/ i drugi raz @lucylaucht różowe kafelki- bosko!/ żeby nie było tak landrynkowo trochę bieli od @esteeveeen/ na przełamanie zdjęcie @catarinalamy polecam całą jej galerię, gdzie znajdziecie więcej perełek/  piękne w swej prostocie schody @miandyue/ ostatnio zachwycam się wieżowcami- @trashhand/ totalnie nie mam pojęcia gdzie to zdjęcie zostało zrobione, ale chętnie bym się tam wybrała- @michaelchang516/ architektura Nowego Yorku też mnie zachwyca od jakiegoś czasu, a dzięki takim zdjęciom @stewyiscool powoli przekonuje mnie to miasto/



1. Plebiscyt Bryła Roku 2014 został rozstrzygnięty, a wynik wcale mnie nie zaskoczył. A już teraz możecie podawać własne typy na Makabryłe Roku 2014 (ja stawiam na Zamek Przemysła w Poznaniu).
2. Teraz mam okazję zaprosić wszystkich do Poznania, gdzie niedawno w Muzeum Narodowym została otworzona wystawa neonów. Wydarzenie, którego nie można ominąć będąc w tym mieście. A więcej o nim przeczytacie tutaj.
3. Artykuł o papierowych figurach- aż trudno uwierzyć, że to TYLKO papier! Origami poziom hard. 
4. Autorka bloga Home on the Hill zadaje sobie takie pytanie: Nie możesz ładnie mieszkać, bo masz dzieci?... Porusza ciekawy "problem" w społeczności wnętrzarskiej i nie tylko. Dzieci nie są przecież przeszkodą, aby mieć piękny dom. 
5. Znacie hit pogniecionej jak papier ceramiki? Arch-Tecture pokazuje prosty sposób na ich samodzielne wykonanie za grosze! Tutaj znajdziecie jak wykonać takie wazony w domowym zaciszu.  
6. Jak wyglądał dom Marilyn Monroe kiedyś i dziś? Tutaj dowiecie się wszystkiego na jego temat i wiele więcej. 
7. I ostatnia propozycja na dzisiaj, z wielkanocnym akcentem: jajka w nietypowej wersji wnętrzarskiej- tutaj. [ENG] 


To już wszystkie propozycje na dzisiaj. Sporo tego, ale w świąteczne dni może znajdziecie dłuższą chwilę, żeby spojrzeć na te wszystkie ciekawe artykuły.Myślę, że jest w czym wybierać i każdy znajdzie coś dla siebie.



Jeszcze raz życzę Wam wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt! A dla studentów  życzenia specjalne: dobrego jedzenia w dużej ilości!                        



Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.