W SKANDYNAWSKIM KLIMACIE



Dzisiaj już kolejny raz chciałam Wam zaprezentować skandynawskie wnętrze. Nie tylko kuchnię, a całe mieszkanie. Późną porą zapraszam na krótki spacer po pięknych wnętrzach... 





Za co kocham ten styl? Mogłabym długo wymieniać. Przede wszystkim za wszechobecną biel, neutralne barwy i naturalne materiały, którymi nasycone są te wnętrza. To mieszkanie jest wzorcowo skandynawskie. Biel, biel i jeszcze raz biel!  Nie zabrakło także kreatywności. Wystarczy spojrzeć na lampę nad stołem, która jest bardzo pomysłowa i przyciąga wzrok. Od razu zwróciłam na nią uwagę. 
Wnętrza w stylu skandynawskim charakteryzują się też naturalnymi materiałami i dodatkami. Również tutaj nie brakuje drewna i skór, które ocieplają chłodne północne klimaty. 

Wcześniej wspomniałam już o lampach. W tym mieszkaniu są one bardzo charakterystycznym i dominującym dodatkiem. W łazience widzimy minimalistyczną żarówkę na kablu, a w innych pomieszczeniach już bardziej dekoracyjne i oryginalne formy. To wnętrze jest moim faworytem, jeśli chodzi o zastosowanie designerskich, ale też prosto rozwiązanych lamp. 

Cóż mogę więcej dodać? Mam nadzieję, że Wam także spodobają się te pomieszczenia tak samo bardzo jak mnie. Dla mnie są one kwintesencją skandynawskich klimatów, które w pewnym stopniu chciałabym przemycić do Polski. 







źródło: nicety.livejournal


Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.