POKAŻ CO MASZ W ŚRODKU- otwarte półki w kuchni



W świecie wnętrzarskim od jakiegoś czasu panuje moda na otwarte szafki kuchenne. Ten trend przypadł mi bardzo do gustu, ale ma też swoje wady... Dzisiaj biorę je pod lupę!





Większość z nas chce mieszkać pięknie, często też zgodnie z nowymi trendami, ale jak się do wszystkich dostosować? Od dawna zauważyłam, że w aranżacjach królują otwarte półki kuchenne, często wiąże się to ze stylem skandynawskim. Nie każdy chce jednak pokazać, co ma w środku, a dodatkowo jeszcze trzeba liczyć się z częstszym sprzątaniem i utrzymywaniem nieskazitelnego porządku (w końcu tego nie uda nam się zakryć). To może być uciążliwe na dłuższą metę, ale dla perfekcyjnych pań domu rozwiązanie to się spodoba. 
Jakie zalety więc posiada trend na uzewnętrznianie szafek kuchennych? Wszystko jest na widoku- dlatego łatwiej jest nam znaleźć to, czego szukamy. Od dawna na blogu zachęcam Was także do eksponowania pięknej zastawy, która nie tylko pełni swoje funkcje, ale staje się również dekoracją kuchni. 
Jeśli nie posiadacie ciekawej ceramiki, którą moglibyście wyeksponować na półkach w kuchni to polecam Wam sklep http://witeks.pl/ Ostatnio dostałam paczkę z kubkami z bardzo ciekawymi grafikami i jestem z nich zadowolona. Mam nadzieję, że Wy również znajdziecie coś dla siebie, bo ceny w stosunku do jakości są bardzo korzystne. 













Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.