WINYLOWE INSPIRACJE



Bardzo dawno nie dodawałam wpisów zawierających jedynie tematyczne inspiracje. Dzisiejszy właśnie do takich będzie należał, chociaż przyznaję, że ostatnio zaniedbywałam Was jeśli chodzi o treść to mam nadzieję, że niebawem mi to wybaczycie.





Płyty winylowe były dla mnie zawsze symbolem dobrej muzyki. Muzyki z czasów młodości moich rodziców. Jako mała dziewczynka uwielbiałam winyle, chociaż w czasach gimnazjum mini-kolekcję mamy chciałam wykorzystać do celów czysto dekoracyjnych i miałam pomysł, aby wszystkie zawisły na ścianie (przepraszam mamo!). Dzisiaj chciałabym mieć własną kolekcję płyt winylowych (perełek wypatruję w antykwariatach). 
Jestem właśnie na etapie poszukiwań odpowiedniego gramofonu. Nie jestem pewna czy odnawiać wysłużony już gramofon taty, czy wybrać coś nieco bardziej nowoczesnego. Idealny do moich potrzeb sprzęt oferuje sklep http://www.sklep.bestaudio.pl/ Może macie już jakieś doświadczenie związane z takim sprzętem? Naprawiać czy lepiej kupić nowy? 

Tymczasem zostawiam Was z garstką inspiracji z winylami w roli głównej. 












źródło zdjęć: pinterest 

Share this:

O autorce

Studentka historii sztuki i pasjonatka architektury i designu. W wolnym czasie czyta książki, podróżuje i pisze bloga.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.